Od niedawna mam problem z telefonem SGS A, otóż kilkanaście razy dziennie wyskakuje informacja odświeżanie karty sim. Po czym telefon szuka dostępnej sieci, loguje się do niej niby jest wszystko ok - zasięg full ale nikt nie może się do mnie dodzwonić ani też nie mogę wysyłać sms'ów. Dopiero po Uruchomieniu ponownym telefonu wszystko wraca do normy. Teraz zastanawiam się co robić Samsung mówi ze telefon w 100% sprawny, Operator Sieci Play tłumaczy to tym że korzystają oni z różnych nadajników i telefon potrzebuje trochę czasu na przelogowanie się. Ja natomiast jestem osobą żyjącą w trasie, więc gdy jestem w drodze nie mam możliwości dzwonienia lub tez wysyłania sms do mnie lub ode mnie. Ponieważ muszę zatrzymać pojazd, uruchomić telefon ponowienie aby wszystko działało jak należy, na jakieś 20 minut. Co z tym robić może ktoś już miał taki problem.....
Pytanie
KoksuZEfezu
Od niedawna mam problem z telefonem SGS A, otóż kilkanaście razy dziennie wyskakuje informacja odświeżanie karty sim. Po czym telefon szuka dostępnej sieci, loguje się do niej niby jest wszystko ok - zasięg full ale nikt nie może się do mnie dodzwonić ani też nie mogę wysyłać sms'ów. Dopiero po Uruchomieniu ponownym telefonu wszystko wraca do normy.
Teraz zastanawiam się co robić Samsung mówi ze telefon w 100% sprawny, Operator Sieci Play tłumaczy to tym że korzystają oni z różnych nadajników i telefon potrzebuje trochę czasu na przelogowanie się. Ja natomiast jestem osobą żyjącą w trasie, więc gdy jestem w drodze nie mam możliwości dzwonienia lub tez wysyłania sms do mnie lub ode mnie. Ponieważ muszę zatrzymać pojazd, uruchomić telefon ponowienie aby wszystko działało jak należy, na jakieś 20 minut. Co z tym robić może ktoś już miał taki problem.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.