KamilDsD Opublikowano 17 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Witam , zastanawia mnie czy warto instalować cyjanka na Nexusa , przecież mamy czysty soft od Google'a , pamiętam że przy moich porzednich urządzeniach np. S2 Plus/LG 4XHD wybierałem cyjanka ze względu na szybkość działania ale w tym wypadku ten argument nie ma znaczenia ponieważ tu jak i tam działa jak burza ;c , jakie będę miał z tego korzyści ? oprócz płynnego działania czy motywów , nie jestem nowicjuszem w tym temacie itd. ale jestem ciekaw w czym ten cyjanek jest lepszy skoro to NEXUS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeliKan Opublikowano 17 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 jeszcze szybszy android oraz jak już się zakończy wsparcie od googla zastanie wsparcie od cm'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilDsD Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Może się skusze ;D w sumie na stocku i tak używam custom kernela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeliKan Opublikowano 17 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 polecam i pozdrawiam, peli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawliniak Opublikowano 18 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Fajne style są do CM, zwłaszcza że posiadasz oficjalne wsparcie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilDsD Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 No style to fakt mnie tylko zastanawia jakie zmiany wnoszą codzienne aktualizację , nawet te naprawdę drobne bo dziwnie instalować aktualizację a w sumie nic się nie zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...