kuboll82 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Witam,proszę o pomoc w zainstalowaniu najnowszego ale stabilnego i z działającymi wszystkimi funkcjami telefonu modu cyanogen. W temacie jestem zielony i najlepszy byłby tutorial krok po kroku.Telefon mam już zrootowany.Pozdrawiam Userów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 kuboll82 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Witam,mam problem nie potrafię wejśc w tryb recovery i wgrac cwm. Jak mam to zrobic? Czy muszę odblokowa bootloadera - jeśli tak to jak? Mam już pobrane:gapps-jb-20130813-signed, cm-10.2-20140406-NIGHTLY-p760 oraz CWMv6.0.4.5Touch. Myślę, że jeśli uda mi się wejś w recovery to dalej sobie poradzę z instalacją cyanogena. Jak rozumiem ta instalacja wykasuje mi wszelkie dane w telefonie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PeliKan Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Więc tak, poszukaj w poradnikach jak odblokować bootloaderPo czym odszukaj tam poradnik jak wgrac cwm/twrp/philzPoczym wybierasz sobie rom z tego samego dzialu i tam masz instrukcje jak wgracJak czegoś nie rozumiesz to pisz tu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kuboll82 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Dzięki za odpowiedź. Spróbuję jutro jak będę mieć dostęp do komputera. Jaki stabilny rom polecasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PeliKan Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 to musisz sam osądzić, ale wg moich doświadczeń to cm11 w teori powinien pójść stabilnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...