v1saaR Opublikowano 25 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Drodzy forumowicze!Ostatnimi czasy próbuję pobawić się moim androidem i napotykam nonstop jeden problem który z deka wiąże mi ręce.Gdy klikam w CWM: Backup, staje on na /data, wyskakuje error i koniecChcąc zrobić external backup, wyskakuje coś, że nie znalazło ścieżki...Jestem laikiem więc proszę o łopatologiczne tłumaczenie, jeśli ktoś się podejmie.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 v1saaR Opublikowano 26 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 To może podsumuję...Zrobiłem backup, wgrałem V3--SupremacyScript, działa chyba ;>Potrzebuję dobrego kernela i dobrego romu. Wydajność połączona też z oszczędzaniem energii i funkcjonalnością. Jakiś kompromis pomiędzy tym. Co polecisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jankessster Opublikowano 26 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Chcesz zrobić backup systemu całego czy zależy ci na aplikacjach ? Bo jak na aplikacjach to ze sklepu pobierz dowolną apke do backupów i zrób ich kopię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 v1saaR Opublikowano 26 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 To może powiem Ci co mam w planach, a ty mi powiesz jak będzie lepiej, okej? :>Postanowiłem podjąć kilka kroków z Twojego tematu o benchmarkach z ufnością że ulepszy to mój smartfonik :>Jest to:1. "Wgraj jakiś Rom", choć potrzebuję konkretnej rady jaki2. Zmień kernel - na Infinity - czemu akurat ten, czy znajde coś lepszego?3. Wgranie na próbę tego: http://forum.cyanogenmod.pl/index.php/topic/615-script-supremacy-trilogy-wi%C4%99ksza-wydajno%C5%9B%C4%87-i-szybko%C5%9B%C4%87-mniej-lag%C3%B3w/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...