Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

Pierwsze wgranie Cyanogenmod . POMOCY


Kamilcio1122

Pytanie

Witam serdecznie!

Zwracam się do was z wielka prośbą o pomoc w instalacji nowego oprogramowania na mój sgs .

Zaznaczam ,ze nigdy nie dokonywałem żadnych "grzebaninek" w systemie, poza aktualizacja oprogramowania z 2.2 bodajże do 2.3 Gingerbread. CZYLI JESTEM ZUPELNIE ZIELONY

Chciałbym zainstalować NA SGS coś na wzór ICS lub JBEN . Zależy mi aby wersje byly stabilne tak aby działało wszystko tak jak teraz nie zalezy mi na żadnych dodatkowych ustawieniach.

Info o oprogramowaniu:

Wersja oprogramowania : 2.3.6

Wersja pasma podstawowego : I9000XXJVT

Wersja jądra : 2.6.35.7-I9000XWJVX-CL716737root@DELL136 #2

Numer wersji : GINGERBREAD.XWJVX

Bardzo prosze o pomoc w instalacji (przedstawienie instrukcji "co i jak " no i dobór odpowiedniego CM )

Kaczu$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Postaram sie tutka wyskrobac (chyba ze ktos mnie wyprzedzi - na co po cichu licze :) ), ale nie bedzie to na dniach, gdyz mam troszke pracy domowej :( .

Wysłane z mojego HTC Vision

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Po weekendzie bedzie. Wczesniej nie ma szans.

Wysłane z mojego HTC Vision

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A prosilem sie na SB. Nie ogarnam tematow kiedy na poczatku weekendu cos komus obiecam (w miedzy czasie tematow sie nawarstwi) a po weekendzie musze sobie wszystko przypomniec.

Wklej linka do SB a jutro zalatwie reszte ;)

Wysłane z mojego HTC Vision

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ROOT (dla ROM'u JVX, poprzez karnel voodoo 1.3 JVX)

1. ustawiamy w telefonie tryb debugowania USB

2. uruchamiamy Odin 1.85 ( LINK )

3. wyłączamy telefon i uruchamiamy go w trybie downlad (down,home,power)

4. odin wykrywa tele