Gość Remix Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Witam, mam taki problem, przy próbie instalacji CM wyskakuje mi błąd instalation aborted (7). Mam 4ext, odblokowany bootloader, s-off, root. Ktos pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeoCM Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 A wersję CWM jaką masz?I Jaki CM wgrywasz? Zapewne 11 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Remix Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Wgrywam 11 alpha 5 od finny, jestem zielony w temacie wgrywnia romów, jest to moja 1 zabawa, CM nie chciał pójść, lecz wgrałem inny na próbę i działa. Dokładniej to fallout v5. O co chodzi dokładnie z tym CVM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeoCM Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 CWM ClockworkMod Recovery CM (CyanogenMod) w tym znaczeniu 11 wymaga juz nowszej wersji CWM lub twrp Wgraj te twrp : https://www.androidfilehost.com/?w=files&flid=13242I będzie Ci te CM 11 działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Remix Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Niestety link nie działa :< ClockworkMod Recovery nie posiadam, tylko 4ext Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeoCM Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 link działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...